.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف‌نژاد با اشاره به واردات اولین محموله گوشت به ساری:
واردات فقط در مواقع اضطرار صورت بگیرد
استان مازندران در کشور، رتبه بالایی از نظر تولید فرآورده‌های دامی دارد؛ نباید محموله‌های گوشت از آسیای مرکزی وارد فرودگاه ساری شود/هر هزار دلار واردات یک شغل را در کشور نابود می‌کند...
واردات فقط در مواقع اضطرار صورت بگیرد

نماینده مردم ساری در مجلس از هرگونه واردات، که امکان تولید و بهره آن در کشور وجود دارد انتقاد کرد و افزود: واردات باید هدایت شده صورت بگیرد.

به گزارش شمال نیوز"علی اصغر یوسف‌نژاد" در گفت وگو با خانه ملت با هرگونه واردات کالایی مگر در مواقع اضطرار مخالفت کرد و افزود: واردات باید به گونه‌ای صورت بگیرد که هدایت کننده بازار داخل باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این موضوع که هر هزار دلار واردات یک شغل را در کشور نابود می‌کند، گفت: این در حالی است که اکثر واردات کالاهای ما اکثرا کم کیفیت، دسته دوم یا دسته چندم است که این مطلب به اقتصاد ما کمکی نمی‌کند.

وی گفت: در حالی که استان مازندران در کشور، رتبه بالایی از نظر تولید فرآورده‌های دامی دارد؛ نباید محموله‌های گوشت از آسیای مرکزی وارد فرودگاه ساری شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن وضعیت تولید فرآورده‌های دامی را در استان مازندران مناسب ارزیابی کرد و گفت: تولید گوشت مرغ مازندران نه تنها نیاز استان، بلکه نیاز نیمی از کشور را تامین می‌کند که این قابلیت، ظرفیت افزایشی هم دارد.

این در حالی است که اولین محموله وارداتی گوشت گرم و لاشه گوسفندی دیشب(21 فروردین) از طریق پرواز هوایی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازني 24 فروردين 1390
اقاي يوسف نژاد در پر كار بودن ودرايت شما جاي هيج شكي نيست .
خواهشند از نيروهاي شركتي كه در اداره جات هستند حمايت كنيد چون بارها نامه ي قراردادي كردن انها امد و مديران دستگاه اجرائي و ديگر ارگانها نخواستند انجام بدهند .اقا دكتر بارها گفتيم ولي تاثيري نداشت الان هم به

شما مي گويم چرا حق ما رو پيمانكاري كه معلوم نيست كي بايد بخورند .
SARAVI 24 فروردين 1390
اقای یوسف نژاد دوست من وقت ندارند در مجلس شهید بزرگوار رکابی در هفتیمن روز شهادتش با اقای یوسف نژاد درباره نیروهای شرکتی در نیروگاه نکا صحبت کردیم حرفی نزدند شد چهلمین روز در ان مراسم هم صحبت کردیم حرفی نزدند اخه اقای یوسف نژاد وقت ندارند که به کار جوانان برسند یک کم وقت دارند برن سورک یه کم هم وقت دارند به باغاتشان برسن
علینژاد 24 فروردين 1390
جناب آقای مهندس یوسف نژاد-باسلام؛لطف کنیدنسبت به رسمی شدن نیروهای قراردادی که ازسوی معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوربه دستگاهها ابلاغ شده پیگیری نمایید. این گوی واین میدان.
نا شناس 24 فروردين 1390
شما چرا اینهمه فقط حرف می زنی ؟ زمانی که خودت در مناسب مدیریتی بودی همه چیز خوب بود و الآن همه چیز خراب شد؟
نا شناس 24 فروردين 1390
آقای یوسف نژاد بفرمائید شما برای مردم چکار کردید؟ ترا به خدا تو همین سایت بفرمائید برای شهرستان ساری چه کردی؟
نا شناس 24 فروردين 1390
شما نه به تلفن جواب می دادی و نه دفتر معلومی داشتی . آیا این انتقاد یک همشهری را قبول داری یا نه؟ اگر بلی پس چرا خودت را انتقاد نمی کنی . شما که شعار اصلاح طلبی می دادی و مردم سالاری را تاکید می کردی پس مردم در این میان از لحاظ مرتبه در کجای این مردم سالاری قرار دارد؟
نا شناس 24 فروردين 1390
جناب يوسف نژاد نماينده مردم شريف ساري قيمت گوشت داخل راميداند مشكلات ونداري مردم راميداند كه دم از هدايت وكنترل بازار مي زند
نا شناس 24 فروردين 1390
آخه علاوه بر باغات باید به مرغداری هم سرکشی کنند بنا بر این وقت ندارند
رضا 24 فروردين 1390
نماينده محترم مجلس، لطف فرماييد ابتدا ظرفيت توليد را به حد تقاضا رسانده يا جلوي افزايش بيرويه تورمي قيمت را گرفته تا واردات صورت نگيرد.
نا شناس 24 فروردين 1390
نمایده عزیز شما که دارید از همین الآ جلوی دفتر خودت که فقط تابلو دارد نوشته های تشکر و قدردانی از خودت را می زنی از نظر ما هینها را قطع کنی بیشتر مشکلات حل میشود . تازه شما اگه راست می گی مردم هنوز طرحی که تصویب نشده را از کجا اطلاع پیدا کردند و از شما تشکر کردند؟ آقا این کارها رو نکنید و.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.